Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.02.11. 21:47 AnnGel

10 színész, akiket...

Címkék: ferfiak

Mióta Métely megírta, ki az a 10 híresség, akiket nem rugdalna ki az ágyából, azóta én is azon töröm a fejem, vajh kik lennének azok, akiknek karjába hangtalanul omlanék, hogy aztán rózsaszirmokkal borított ágyon... elkalandoztam. Aki egy halom vikinget vár most tőlem, az csalódni fog. Figyeldoda!

Námbör ván, A PASI, a wraaaaaaaagh, isten, és leborulás.
Hugh Jackman az X-men sorozatban, ill. a Wolverine filmben a The Prestige-ben és a The Fountain-ben.

Na, a többiek meg jöjjenek tetszőleges sorrenben.

Edward Norton, szigorúan az American History X féle. Kicsit náci a lelkem, de a teste...

Aztánöööö Robert Downey Jr., mint Tony Stark az Ironman-ből.

Röhögjetek, de David Duchovny, mint Mulder ügynök az X-aktákból. Ez nocomment, én sem értem.

Brad Pitt, vagy vámpírként, vagy Fájtklábosként.

Egye kukac, akkor már jöhet Tom Cruise is, de ő kizárólag csak vámpírként.

Ki van még? Naná, hogy Johnny Depp, ki más. Sweeney Todd-ként, Titkos ablak-osként is, meg amúgy is, úgy natúrban.

Josh Radnor avagy Ted Mosby a How I Met Your Mother-ből. Mert szépek a szemei.

És egy kis hazai pálya:

Nagy Ervin a Kaméleon főszereplője.

És hogy mégse maradjunk vikingforma nélkül: Szabó Győző.

Nektek?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr11937865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2009.02.11. 22:32:56

Az oké, hogy Nagy Ervin a Kaméleonban már bizonyított, de azér' én kihagynám. Úgy az összeset! :)

Infection 2009.02.12. 11:44:43

Szabó Győző és Hugh Jackman óóóóójeeee! Meg muldör se rossz... :D

AnnGel 2009.02.12. 12:12:31

Garou: nem értem, miért. Egyiket sincsen kedved seggberakni? Tökre nem vagy trendi.

Métely: ugyehogy ugye? Na, ha Hugh Jackman bekopog hozzám, hogy velem akar eltölteni egy forró éjszakát, akkor majd elirányítom hozzád is x))
süti beállítások módosítása