Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.01.28. 13:01 AnnGel

Az udvarló politikus

Címkék: fun pasizas

Egyik nap üzenetet kaptam iwiwen, egy álnicktől, valami Én így csajozok -tól. Csinos vagyok, randira hívna, ilyesmi, én meg visszaírtam, hogy meséljen magáról, aztán meglátjuk. Válaszában megadta a nevét, hogy csekkoljam le az adatlapját, és ismét randit emlegetett.

Itt egy kis kitérő:
- utálom a randi szót, számomra túlságosan formális: virág, vacsora, első után csók, harmadik után cekc. Sokkal jobban szeretem a beülünk egy KVra/sörre kifejezést.
- nem szívesen találkozom kettesben olyannal, akit egyáltalán nem ismerek: ha nem tudunk beszélgetni, akkor nézzük egymást hülyén? Legyen előtte már valamilyen kontaktom vele: személyes ismeretség, email, blog, msn beszélgetés, vagy egy közös ismerős ajánlása, hogy "tuti jól kijössz vele". Úgy egy vadidegennel sem fogok találkozni, hogy "tetszel, sör?".

Na, név alapján megtaláltam, erre kiderült, hogy MSZP tag az illető, előtte a Fiatal Baloldalban volt, meg ilyesmi. Percekig döbbenet, majd fuldokolva röhögés, végül rövid levelezés, melyből kiderült, hogy nem riasztotta vissza az adatlapomon is látható Bombagyár klubtagság, a politikusokról alkotott véleményem, a társaságomban előforduló cigányozás és zsidózás, sőt, szerinte tökre jól kijönnénk, ő szoci gyűlésre járna, én meg gárdaavatásra.

Hát így. De legalább jó napom lett tőle.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr98900546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iifp 2009.01.30. 07:49:02

ki hitte volna, hogy politikus, és egy nyomorult? :P ettől függetlenül öröm, hogy feldobta a napodat! ;)

AnnGel 2009.01.30. 08:05:30

Igazából ANNYIRA rosszul nem is nézett ám ki, csak nem nagyon értem, miért erőltette a dolgot, mikor látta, hogy reménytelen x)

adeptus 2009.01.30. 09:41:25

Figyelj, AnnGel, Rómeó és Júlia is meglehetősen ellenérdekelt táborból jöttek, azt mégis egész jól összejöttek.

:D

AnnGel 2009.01.30. 11:56:43

Meg is murdáltak a végén! Azért ennyit nekem egy pasi nem ér :P

Meg különbenis... összeállok valami politikussal, aztán ha itt valami forradalom lesz, kiírtják a összeset a családjával együtt, akkor nekem is kampec. :D
süti beállítások módosítása