Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.01.22. 00:03 AnnGel

Bukott diák

Címkék: suli

Bár az egyetemista lét velejárója, eddig mindig sikerült elkerülnöm: a bukás.

Eddig.

Nagyon sokat tanultam rá, nagyon nagyon sokat, és úgy éreztem, kb hármasra megírtam. Elképzelésem sincsen, hogyan tanulhattam volna rá még, ha több időm lett volna rá, sem sikerült volna jobban.

A maradék vizsgaalkalmak betelltek, nem, nem emelnek limitet, nem írnak ki még időpontot, ennyi volt. Esélyem sincsen újra megpróbálni.

Szóval most ez van. Ha nem indul belőle keresztfélév, akkor csúszok szakdogával is (update: indul belőle vizsgakurzus, hálisten).

És lehet, hogy de ciki, de stréber lelkem ezt megsínylette, és egy picit* kibuktam.

IJ.

(*nagyon)

Update: Anyum reakciója az esetre:
Szia szép leánykám!
Gazdaságpolitikából
(ez az ominózus tárgy) a magyar kormány is megbukott sőt Amerikában a Barack most próbálja a szart meregetni.

Imádom. Mindig furcsa, hogy a szüleim "mijazhogycsaknééééégyes?" hozzáállása egyetemre így megváltozott. :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr50894712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Public Enemy 2009.01.22. 09:40:24

Sajnálom... :-(
De tudnod kell, hogy nem a tanulás és a papír számít, hanem a tudás, az élet, a gyakorlat, az, hogy "csináld" az életed. Ezzel semmilyen iskola és semmilyen papír nem ér fel.

adeptus 2009.01.22. 09:47:25

Gratulálok, végre igazi egyetemista lettél! :)

Amúgy persze én is sajnállak, és persze szurkolni fogok legközelebb.

Nekem az első bukást mindjárt az első németes félévemben sikerült begyűjtenem, így később jobban fel voltam vértezve az ilyen csapások ellen.

Head up high!

AnnGel 2009.01.22. 11:09:12

Köszönöm szépen a lélekpátyolgatást, jól esik. :)

Most már okés vagyok, a világ nem dőlt össze, bár ehhez kellett tegnap este egy maratoni 40 perces hívás (képzelem Garou mennyire örült este 11kor a "brühühü megbuktam" c. drámához), meg aludtam is egyet, meg hát kinemszarjale.

Köv félévben vizsgára benyalom az egész könyvet, aztán kapják be :morc:

Public Enemy 2009.01.22. 11:25:22

Szülők tudják már...?

AnnGel 2009.01.22. 11:30:35

Jaja, Anyum reakciójával már frissítettem is a bejegyzést. Szerintem most lélegeztek fel, hogy jólvan, normális a gyerekük :P
süti beállítások módosítása