Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.11.20. 21:57 AnnGel

Heidenfest - 2008. november 16., Diesel

Címkék: koncert

Fellépők:

Manegarm
Equilibrium
Catamenia
Eluveitie
Primordial
Finntroll

Előre féltem, hogy sok lesz az ember, a hely meg kevés, és rövid úton széjjel leszek taposva, de nem. Rengetegen voltunk, de találtunk egy helyet, ahonnan láttunk is, nem is volt nyomor, se nem pogó, és ha kedvünk tartotta, hajdobálásra is volt hely. Manegarm kezdett, bementünk, meghallgattunk egy számot, nagydarab izmos énekes hírómetál beállással, kb ennyi maradt meg belőlük.
Következett az Equilibrium, buli-folk metál, teljesen nemnormális tagokkal, alsógatyában léptek fel (a női tagon volt még egy felső), jó zene (kár, hogy félplayback volt, se dobost, se szintis nem láttam :S), de az idő nagy részében a férfifenekek/felsőtestek stírölésével voltam elfoglalva.
Catamenia-t régebben hallgattam, szerettem, de az utóbbi 5 évben nem követtem munkásságukat, így nagyon meglepett, hogy a hörgős-de-dallamos zene helyett hörgős-dallamos-dallamos énekessel megspékelt zenét kaptam. Jóféle.
Eluveitie-re már kellőképpen bemelegedtem, néhol pörgős, máshol meseszép zenét játszik a csapat, egyszerűen fantasztikus, nagyon szeretem őket. Az énekes egy jelenség, a hegedűs és a tekerőlantos leányzók tünemények, ahogy néztek egymásra, ahogy mozogtak, látszott, hogy buliznak és élvezik azt, hogy ott lehetnek. Azt sajnáltam, hogy nem játszották azokat a dalokat, amikben a lányok énekelnek, és nem csak a háttérben vokáloznak, de hát semmi sem lehet tökéletes. Zúzás és csodás dallamok váltották egymást, hamar elszálltak a percek, és már búcsúztak is, átadva a színpadot a Primordialnak.
Na mi ekkor mentünk ki. Hallottam és olvastam sok szépet róluk, mikor megjelent a The Nameless Dead, akkor hallgattam is őket, de nem fogott meg, egyszerűen nem maradtak meg a dallamok, mindeközben pedig egy olyan lehúzó, életelkedvtelenítő zene, hogy az ereimet vagdosom tőle.
Finntroll-ék alatt ismét volt alkalmam izmos szőke félisteneket bámulni, és persze zúzni is közben. Nem vagyok akkora fanatikus, hogy a svéd szöveget kívülről fújjam, de szeretem őket. Sajnos jobb számokat is össze tudtam volna válogatni, de a fél műsor így is abszolut kedvencekből állt (Jaktens Tid, Trollhammaren stb).

A zenekarok turnéjának ez volt az utolsó állomása, így a csapat már összeszokott, minden fellépőnek volt olyan száma, amiben részt vettek a többiek, a Finntroll utolsó számára volt vonatozás, fejre harisnya húzás, mások összetejszínhabozása... Ők is buliztak, és jókedvük átragadt a nézőkre, hihetetlenül jó hangulat volt, és ezt az itt-ott gyengélkedő hangzás sem tehette tönkre.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr29780287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skalle 2008.11.21. 14:48:00

Gyilkos buli volt az egyszer biztos. Kár hogy a Finntrollra már kifulladtam és a tartalék energiámból kellett tombolni :P

AnnGel 2008.11.21. 23:10:21

Én vigyáztam az energiámra (nameg a szárnyakat adó ital is segített), meg egész szolidan hajazgattam végig a kínálatot, így csak kicsit akartam másnap izomlázban meghalni. Bizony, vigyázni kell erre is, volt, hogy egy hétig fájt a nyakam egy jól sikerült koncert után, mert annyira meghúztam :S De megérte :)
süti beállítások módosítása