Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.11.19. 15:33 AnnGel

Hétköznapok

Címkék: whocares eletkepek

Vasárnap Heidenfest (vettem CDt, és zászlót is, ez utóbbiról még mindig nem tudom, hova a rossebbe rakom ki), hétfőn délelőtt felépülés, statisztikára bevonszolódás, majd hazaérkezés, kaja, készülődés, Haggard koncert. A koncerten tombolva jöttem rá, hogy a napomat úgy kezdtem, hogy még Finntrollon voltam (éjfél után fejezték be), és most megint ugyanott (Diesel club) vagyok koncerten megint. Na EZ a laza.

Koncert után Garouéknál alvás, másnap órák nagy részéről ellógás, helyette Death Note olvasás, majd autogen tréningre bekúszás (vicces volt úgy lazítani, hogy közben olyan izmaim fájtak, amiknek a létezéséről eddig nem tudtam), s aztán orosz, majd egy olyan teázóban jártam, de olyanban, hogy hű, és tök jó, és hű. Éjfél után hazakeveredés (a 3. nap egymás után...), ma hálisten tanítási szünet, így nem benn aszalódok reggel 8tól délután fél 6ig, hanem itthon.

Gondoltam ügyes leszek és szorgalmas, 8kor felkelek, és tanulok pénteki ZHra. Ehelyett: 11kor reggel felkelés, szobát rendberakás, mosás berakása, szennyesedények kivitele, elmosogatása, KV lefőzése, múltkorról kinnmaradt megszáradt ruhák beszedése, hajtogatása, majd zuhany, hajmosás, teregetés, időközben kihűlt KV megmelegítése, takarítás... végül gép elé zöttyenés, segédanyagot neten felkutatás, segédanyag hiányának konstatálása, és bukásba belenyugvás. Keresztfélévben majd bejárok órára :muhahaha, plafon leszakad, stb:.

Most még pusztulok egy kicsit, úgy teszek, mintha csinálnék is valamit, aztán este Garouéknál "vikingindiános baszóskardozós film" nézés (by Tadam), holnap egy darab oroszra bemenés, pénteken meg ZHzás (vagyis találomra írogatás, x-elgetés).

Tehát a héten lustaságomnak és tan.szünetnek köszönhetően 5, azaz öt darab előadáson (tehát 5*90 perc) veszek részt (14 helyett). Hogy elkanászodtam így a 3. év közepére, ejnye!

Most pedig tanulnom kéne, ha nem is a pénteki, de legalább a hétfői és szerdai ZHra, mert aztán itt fogok sírni hétvégén, hogy "jajjjjjelcsúsztam, nem fogom tudni befejezni".

Na, ennyit a whocares rovatból, amiről még majd írni szeretnék:

  • Heidenfest
  • Haggard
  • teázó ajánló
  • könyvajánló

(Igen, beszélni is sokat szoktam. Egyéb kérdés?)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3777891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása