Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.09.25. 14:14 AnnGel

Stréber vagy hülye?

Címkék: film suli

Van egy gazdaságstatisztika nevű fantasztikus tárgyunk, az ezt felvett diákok egyharmada tavaly is hallgatta már (rövd számolás: ha a mostani és előző évfolyam létszáma megegyezik, akkor ezek szerint a tavalyiak fele megbukott), így kellőképpen be lettünk paráztatva, hogy ez aztán überszivatós és sokattanulós tárgy. Tegnap volt alkalmam beszélni valakivel, aki beleesik ebbe a bizonyos egyharmadba, kérdeztem, hogy mit talált nehéznek, meg mi volt a gond.
- Hát, ehhez nem elég egyszer elolvasni az anyagot.
- ??
- Előtte nap este átolvastam, de nem mentem át belőle.

És ezt egy csomó helyről hallom, hogy "elég egyszer elolvasni" "átfutni ZH előtt" stb. Soha nem készültem úgy tárgyra, hogy csak előtte nap este ültem neki, vagy ha igen, az nagyon kényszerhelyzet volt (nameg az első ZHm tapasztalatlan gólyakoromban, akkora egyes lett, hogy csak na). Mindig legalább 2x elolvasom az anyagot, de ha lehet, 3x, mert nekem úgy ragad meg. Első olvasás után csak annyit tudok, hogy "igen, vettük, a jegyzet közepe fele van, de hogy miről szól...". Ebből mi következik? Az hogy
- stréber vagyok, nem kicsit, hanem übermegahányadék módon, vagy
- átlagosnál gyengébb elméjű

Hogy netes kifejezésekkel éljek: sikeres vagyok e?

Jajj, és tegnap végre megnéztem a Ponyvaregényt. Igen, tudom, hogy lehetett eddig enélkül élni, hogyhogy nem ismertem eddig, és különbenis. De most már pótoltam a hiányosságot, örvendés van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr82681079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása