Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.24. 03:20 AnnGel

Hurray

Címkék: london

Megjöttem! Vííííííííííííííííj!

Amúgy ma délelőtt még elhúztam Kingston-ba, mert "ott jót lehet shoppingolni" (a család nagyon nehezen dolgozta fel, hogy ez engem annyira nem érdekel), de legalább eltöltöttem valamivel az időt. Pl. voltam Apple boltban (én? kocka? dehogy!), és megtapogattam az új iPhone-t, és gyönyörű AKAROM.

Mint ahogy azt írtam, úgy volt, hogy 4re jön értem a kocsi, fél 4re összepakoltam, megéheztem, gondoltam megkajálok, erre csengetnek, hogy itt a kocsi, és indulunk. MOST. Fél órával a megbeszélt időpont előtt, naneeeee, sebaj, családtól el, kocsiba be, bő egy óra a reptérig, reptéren éhenhalás küszöbén check-in (egy KV meg egy kis müzli volt bennem, és fél 5 volt ekkor), néz rám a srác: elég korán jöttél, szóval gyere vissza később.
Fél órán át dekkoltam az előtérben, ahol persze semmi kajálási lehetőség nincsen, de végre bejutottam, keressünk kaját. Na, itt jött az, hogy mindenhol azt a csomagolt szendvicset árulják, amit ettem 4 hétig majdnem minden nap, szóval azt most egy darabig ne... de végül vettem kaját meg kávét, egy vagyonért természetesen (ne feledjük, Londonról van szó, méghozzá egy londoni reptérről), de legalább élek. És ezek után dekkolás. És tovább. És tovább. De legalább elkezdtem Neil Gaiman: Csillagpor-t, és majdnem be is fejeztem az út során. Mondanom sem kell, hogy nagyon tetszik.

És most ágy, alvás, holnap családolás, este Tapolca. Jó lesz.

Végre itthon.

(és eddig egy, azaz egy jelentkező van a szobára, találnom kell még egy embert szeptembertől, aaaaargh)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr38629955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2008.08.26. 23:25:49

És jó volt! ;)
süti beállítások módosítása