Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.25. 09:58 AnnGel

Ponthatárok

Címkék: suli

Az a sooook marha, aki közgazdásznak jelentkezik. Már 4 éve is az volt, hogy túlképzés van, nem? Meg turizmus-vendéglátás. Az ennyire felkapott lenne? 457 pont? És ELTE japán, érted, JAPÁN szak 459 pont, készen vagyok. Viszont az meg sem lep, hogy Gábor Dénesre minimális ponttal be lehetett kerülni :P

Emlékszem, két éve mekkora csalódás volt látni a ponthatárokat. Érettségim előtt egy évvel 134 pont volt műmenedzserre, gürcöltem, nyelvvizsgáztam, emelt szintűztem, túlhajtottam magam, mert a BMEre akartam menni, kisebb idegösszeroppanásokkal, és "ki akarok menni egy erdőbe, hagyjatok békén" életérzéssel, de összekapartam 135 pontot. Ültem a felvi.hu előtt, nyomogattam at F5-öt, és igen, ponthatárok, éééééés 105 pont! Wrráá.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr71584866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.07.25. 11:21:08

Régi szép idők, amikor még külön érettségi meg felvételi volt! Igaz, ha hat helyre jelentkeztél, kicsit fárasztó volt, de ha egyszer eltoltad a szóbelid, még lehetett korrigálni.

Bár én nem ezt csináltam, mert a JATE német szakára besétáltam mentességgel, úgyhogy a Juhász Gyulára már nem mentem felvételizni. Legrosszabb esetben egy szakkal kezdtem volna.

AnnGel 2008.07.25. 14:12:39

Annak nagyon örülök, hogy nekem már nem volt külön érettségim, meg felvételim. Igen, most már szar, meg gyenge, és csak az nem csinálja meg, aki nem akarja, de francnak sem lett volna kedve még felvételizgetni :)

Mentesség? Nyelvvizsga miatt, vagy mert valami versenyt nyertél?

Amúgy hova utazol jövő szombaton?

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.07.25. 14:35:20

Miután csak magyarból meg töriből kellett szóbeli érettségit csinálnom, azért ez nem volt olyan vészes teher. Pláne hogy a töri felvételire meg érettségire készülést összevontam.

Abban az egy évben a szegedi német szakon mentességet adott a felsőfokú nyelvvizsga, én meg akkor honosíttattam a DSD-met (most már nem kéne). Az évfolyam 130 hallgatójából 100 így került be...

Jövő szombaton Korfura utazom szokásos útitársammal, bátyámmal. Szerintem nem lesz nagyon rossz.

AnnGel 2008.07.25. 14:41:57

Korfu biztos szép hely, legalábbis fényképek alapján. Eddig egyszer volt szerencsém tengerhez Horvátországban a Krk szigeten, de én nem szerettem. Oké, hogy kék, és átlátszó, de csak papucsban lehet bemenni, és még sós is, amit szintén nem szeretek. De halakat látni mókás, meg búvárkodáshoz kitűnő. :)

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.07.25. 14:45:20

Direkt olyan helyet néztünk, ahol homokos a part. Mi is voltunk már az Adrián. :)

AnnGel 2008.07.25. 14:48:11

És a homokos parttól nem lesz zavaros a víz? Vagy marad átlátszó? Oo

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.07.25. 14:54:02

Éppolyan átlátszó, mint a kavicsos. Ki vannak találva ezek a tengerpartok, csak az aprókavicsos süti meg néha az ember lábát.

(Megjegyzem, egy MSN vagy Google Talk lehet, hogy hatékonyabb módja a beszélgetésnek, oda is ezzel az email-címemmel regisztráltam.)
süti beállítások módosítása