Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.06.17. 11:46 AnnGel

No comment

Címkék: suli beeena

Tegnap msn-en beszélgettem barátnőmmel, kérdezi, hogy mikor lehet valamit beiratni, mikoris leesik, hogy jéééé, nekem az indexem egy tanszéken van, és még be kell iratnom egy csomó mindent. Azzal, hogy megvolt az utolsó vizsgám, puff, kikapcsoltam az agyam (mim?) egyetemmel foglalkozó részét.

De ami mégszebb, hogy eldöntöttem, ma bemegyek korán, sakkor majd jó lesz, erre itt ülök, mint a tök, angolozok, és pusztulok, mikor leesik fél 12 után, hogy én ma be akartam menni az egyetemre... és ami a legjobb, hogy az egyik tárgyat csak keddenként 8-11 között lehet beiratni...

Nem szoktam ENNYIRE feledékeny lenni. Lófaszt a seggembe, köszönöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr41525190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása