Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2022.07.16. 20:24 AnnGel

Időnként azt gondolom, hogy vad vagyok és kalandra vágyó, de aztán a három éve hordott és teljesen széttaposott cipőm helyett rendelek ugyanolyat, mert ahhoz sem érzek magamban energiát, hogy elmenjek egy cipőboltba és megnézzem a választékot. Milyen jó, hogy ezeket nem cseréli le évente a rieker meg a joseph siebel, hanem meg tudtam venni ugyanazt.

Volt mostanában fellépésünk (szuper volt), meg nyaraltunk is, ami meglepően pihentetőre sikerült.

Tiszafüredre mentünk, tavaly is voltunk ott, de akkor komfort nélküli faházban. Most egy apartmant foglaltam magunknak. Nagyon bevált a kemping, mert a gyerekek szabadon mozoghatnak, nem kell féltenem őket, de közben a szállás is tök komfortos volt, kis konyhával, étkezővel, két hálóval, fürdővel. Kipróbáltam, hogy fiamat nem altatom délután, ami egészen bevált, kicsit megfáradt, hiányzott neki, de 8-kor így legalább mindkettő ágyban volt. Ja mert mostanában úgy néz ki a naprend, hogy a kicsi (mivel általában alszik délután) 10-ig fenn van este, majd 7-kor kel, a nagy meg 8-kor már kidől, és alszik 8-ig. Na de így legalább összehangoltuk őket. Nagyon bevált az önellátás is, mert reggelire nem lehet őket rávenni, de kentem minden nap szendvicset, amit úgy ettek evezés közben a kenuban, mintha valami mennyei manna lenne. Majd ebédkor megint nem voltak éhesek, hanem játszótereztek, míg mi ettünk, majd délután is szendvicsen éltek. Hát oké, ezért kár lett volna beléjük bármiféle ellátás.

Na és evezésben is sokkal ügyesebbek voltak, mint tavaly, tök cukin nyomták, nagyon érdekelte őket az élővilág, néztünk madarakat, fogtunk kagylót (majd visszaeresztettük). Két nap volt nagyon neleg, akkor egész nap strandoltunk, a többi napon meg eveztünk, teljesen jó volt ez így, mindegyiket élvezték. Meg mi is.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr8617884623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása