Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.07.20. 12:19 AnnGel

Ma elmentünk reggelizni kettesben a férjemmel, és a szomszéd asztalnál három pici babás anyuka reggelizett közösen, és szerintem végig őket bámultuk és nosztalgiáztunk, hogy ÚRISTENDEPICI, biztosan nem voltunk rettenetesen creepyk, hogy idegenek babáit bámuljuk. Jaj de jó lenne megint egy ilyen picit ölelgetni, csak közben meg nem szeretném felnevelni, szóval izé.

Tegnap filmnézős estét tartottunk, és nem voltam annyira ráhangolódva, de megnéztük a Call me by your name-et, nem is emlékeztem, hogy ez már 4 éves film, tökre olyan, mintha csak tavaly jött volna ki. Fú, rég tetszett ennyire valami, annyira jó volt, és azóta is állandóan a film jár a fejemben. Jaj, de jó volt.

Közben meg megint kétnaponta migrálhatnékom támad, ami eléggé éles ellentétben áll azzal az érzésemmel, hogy amúgy meg minden mennyire a helyén van most.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1316633468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása