Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.07.09. 09:41 AnnGel

Csodás az új fagyasztó. Múlt hétvégén voltunk strandon, kettesben, tök jó volt kicsit nyugiban lenni, olvastam sokat, és megállapítottam, hogy nem szeretek már a földön feküdni, minden nyom. És persze a szél is fújt és felhős idő volt, úgyhogy nem is fürödtem, de nem baj.

Aztán voltam két napot az irodában is, utána meg barátokkal találkoztam, táncon is voltam, de ennyi elég is volt, most éppen örülök, hogy ma otthonról dolgozhatok.

Éppen szakad az eső, dörög az ég, végre itt a "lehűlés", ma csak 32 fok lesz 36 helyett, besírok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr116617088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása