Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.03.05. 19:07 AnnGel

High life

Anyámék (akik decemberben átestek a covidon) (ezt úgy érzem, mindig hozzá kell tennem, hogy ne tűnjek felelőtlen faszfejnek) váratlanul bevállalták nem csak az egyik gyereket egy éjszakára, hanem mindkettőt. Na jó, annyira nem volt váratlan, de nem gondoltam volna, hogy máris beérik az ezirányú terelgetésem. Fiam már egy vagy két hete nem kel éjjel, szóval már az sincsen, hogy az sem gond. Szóval ma délután elvitték őket, azóta persze dolgozom, mert release van. de már befejeztem! Rendeltem pad thait, és filmet fogunk nézni, és nem este 9-kor fogjuk elkezdeni! És holnap nem kelünk 6:30-kor!!!!!

Férjem is persze még dolgozik, vidám mostanában beszerzésben és szállítmányozásban melózni. Na de majd mindjárt! Addig talán olvasni fogok?? Őrület, micsoda péntek este. És pont ma volt itt a taki, úgyhogy tisztaság is van.

Ja, hétfőtől zárnak az ovik, de hát ez most kit érdekel, a bölcsik még nyitva lesznek, az a lényeg, és szabad esténk van. Hát felfoghatatlan. Gyorsan le is húztam az ágyneműket.

És az is micsoda szerencse, hogy összeharácsoltam magamnak 8 könyvet a könyvtárból, mert megint bezártak.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3616451392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinkEdem 2021.03.06. 09:41:43

Tenyleg, ha bezarnak a konyvtarak, akkor automatikusan hosszabbitjak a lejaratot? Vagy mi van ilyenkor? Ha mondjuk kedden jar le egy konyved, es hetfon vitted volna vissza, de mondjuk most ket honapig nem nyithat ki a konyvtar, akkor majd a vegen fizethetsz kethavi kesedelmi dijat, vagy mi? (Igen, kiszurom a lenyeges dolgokat.)

AnnGel 2021.03.06. 12:43:13

@thinkEdem: meglepően intelligensen kezelik a helyzetet, automatikusan hosszabbítják a kölcsönzést és a tagságokat is
süti beállítások módosítása