Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2020.09.25. 15:11 AnnGel

Elég erősen benéztem ezt a jövő hetet, mert elfelejtettem, hogy kolléganőm szabin lesz, én meg pénteken vizsgázom, és arra azt terveztem, hogy kiveszek kétszer fél napot. Próbáltam hétköznap este tanulni, jól ment, este 8-tól 9-ig elolvastam 10 oldalt az anyagból, majd lefeküdtem és elaludtam negyed 10-kor. Na mindegy, elhalasztani meg nem akarom, mert nem különösebben nehéz, csak tényleg egyszer el kéne olvasni, meg néhány tesztet megcsinálni. Persze olvasni meg alig van időm, ami tökre hiányzik.

Kinéztem magamnak egy horgolt takarót, pont ma indul rá CAL-t (crochet along), teljesen rákattantam, most még alszom rá párat, mert lehet, hogy most jó ötletnek tűnik belekezdeni egy 180x180-as takaróba, meg megvenni hozzá 35ezerért a fonalat, de mi van, ha mégsem?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4416215196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása