Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2020.06.11. 15:27 AnnGel

Elég sűrűek most a napok, most üt be igazán a munka + két gyerek kombó, pedig most még jó, mert férjem gyesen van. De minden este azt veszem észre, hogy egyszer csak fél 11 van, nem olvastam, nem horgoltam, sorozatot sem néztünk. Fél 9, mire a gyerekek ágyban vannak, utána meg elpárolog az a két óra.

Próbáltam végiggondolni, miből lehetne leadni, és a főzés fog áldozatul esni neki. Kb két-három naponta csináltam valami kaját, ami hiába nem bonyolult, de mégis mindennel együtt csak elmegy rá egy óra. Próbáltam megtalálni rá a megfelelő időpontot, hogy mikor lehetne, de mindig estére maradt csak, fél 9 utánra, és azzal hopp, el is ment az este. Voltak kreatív megoldásaim, pl online sörözés közben csináltam lecsót, meg szoktam podcastot is hallgatni közben, de azért mégsem annyira pihentető, mint pl a kanapén ülni. Sajnálom, mert nagyon szeretem a főztömet, de egyszerűen kinyír a szabadidő hiánya. Azt gondoltam, hogy talán sort tudok keríteni rá valamikor délután, de hát délután családi élet van, ami a két gyerekkel eléggé intenzív

Jaj, pedig lecsó. Kacsacomb. Mustáros tarja. Olyan jókat főzök.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr215804372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása