Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2020.04.29. 13:23 AnnGel

Nem történik semmi.

Jó, ez így nem teljesen igaz, de tényleg elég egyhangú most az élet. La Casa de Papelt nézünk (Money Heist netflixen), és a negyedik évad már nagyon nem tetszik, túl sötét és túl erőszakos lett, eddig nem ilyen volt. Meh. Belekezdtem a Spinning Outba, jégkorcsolyázós dráma, egészen beszippantott, ez megy a háttérben, miközben régi családi fotókat szkennelek.

Elolvastam Tidbecktől a Rénszarvas hegy novelláskötetet, nagyon tetszett. Most a Magyar sci-fi és fantasy 2019-es válogatásba kezdtem bele.

Hirtelen felindulásból csatlakoztam egy közös kötős projektbe, egy atomnehéz csipkeujjú felsőbe, ilyen vékony fonallal sosem dolgoztam még. Egyelőre imádom, de eléggé agyvérzés.

A futás harmadik hetét nyomom, már 3 (három!!??!!!) percet kell egyhuzamban futni, kemény ám nagyon. Ami meglepő viszont, hogy sikerül. Jövő héten már 5 percet kell, jesszus.

Csinálom a kettlebellt is, egyelőre fél edzéseket, nem nagyon van időm 60 percekre, inkább megpróbálok minden nap 20 percet lenyomni az éppen aktuális edzéstervből. Általában különböző blokkolkat kell ismételni, így könnyen tudom úgy alakítani, hogy minden megcsináljak, csak pl egy kört nyomok belőlük, nem kettőt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5915647650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása