Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.11.29. 21:28 AnnGel

Munkafronton egyre jobban basz az ideg.

1) visszavennének az előző pozimba 6 órában (mert kötelező), azt viszont nem szeretném, mert nem jöttem ki jól a főnökökkel. Oké, ez az én bajom, végülis ez megoldaná minden problémámat, kivéve azt, hogy utálnám a munkámat, de jó. Szóval:

2) cégen belül keresnek nekem munkát, de sajnos azok, amik 6 órásban működnének, azok nem fizetnek annyit, mint amennyit előtte kerestem, hanem 20%-al kevesebbet (annyit kerestem akkor, mikor 6 és fél éve felvettek a céghez). Plusz még annyival kevesebbet, hogy ugye 8 óra helyett 6-ot dolgoznék. És még abba bele is mennék, hogy átmenetileg alacsonyabb beosztásba visszamegyek dolgozni, de hát ugye multi, és a multik nem nagyon adnak fizetésemelést, szóval hiába lennék újra vezetői pozícióban néhány év múlva, fizum nem tartana ott, mint a gyerekek előtt.

3) aktívan keresek munkát cégen kívül. Eddig egy helyről hívtak csak vissza, onnan is azért, mert elfelejtették elolvasni a kísérőlevelem, hogy részmunkaidős vagy extra rugalmas 8 órásat keresek. Mivel a cég itt van pár utcára, ezért tudok 4-ig maradni, de utána össze kell szednem a gyerekeket, és hát majd visszahívnak, ha még aktuális így is, de úgy látom, ezt már nem sikerül megugrani, mert nem hívtak.

4) visszamehetek dolgozni persze 8 óra + 1 óra ledolgozandó ebédszünetre is, és fizethetek a szittert, aki elmegy a gyerekekért, és jó esetben hatra hazaérek hozzájuk, amúgy 7kor már fürdeni szoktak és 8kor alszanak, szóval adok a minőségi időnek, majd a szitter elmegy velük fagyizni nyáron, meg játszótérre gondolom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr8515331152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása