Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.02.20. 17:24 AnnGel

Csak röviden

Kipróbáltam az intimkelyhet, és csodálatos találmány. Az első két nap elég izgalmas volt, de aztán pikkpakk meg lehet tanulni ki- és betenni.

Lenyírtam a fiam haját, nagyon jól bírta, sajnos nagyon rövid beállítást sikerült választanom, úgyhogy most elég csúnya lett a gyerek, de így is nagyon szeretem.

Vettem egy nagy levegőt, és elmentem egy márkás fehérnemű üzletbe, hátha találok melltartót magamra. Sikerült is vennem magamnak egy drága, de ronda darabot, de állítólag még fél évig változhatnak a méreteim, és ha esetleg majd beleférek az E-s (!!!) kosárba, akkor tudok magamnak venni drága, de szép darabokat is.

Befejeztük a Broadchurch első évadát, amiben mindenki rendkívül szomorú és szenved, és mégis szeretem.

Tegnap megnéztük a Kafarnaum c. filmet, amin nagyon sokat bőgtem, mert gyerekek vannak benne, és éheznek és bántják őket és rettenetes körülmények között élnek. Mégis szerettem, és újra megnézném.

Csak úgy érdekességképpen, éppen a Gyászt olvasom Németh Lászlótól, amiben szintén mindenkinek rossz és mindenki szenved, úgyhogy lehet, hogy szándékosan választok magamnak ilyen témákat az úgynevezett szabadidőmben.

Kicsit letörtem Python tanulásilag, mert a leckéket értem, a kis gyakorlatokat meg tudom csinálni, a házikat is gond nélkül megoldom, aztán jön egy milestone project, és azt sem tudom, hogyan álljak neki, és a megoldást is értetlenkedve nézem.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr9214639608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2019.02.20. 17:55:36

Intimkehely – micsoda szép szó. Először valami tantra fogalomra gondona az ember.
Egyébként hallottam már a dologról, de a magyar nevével még nem találkoztam. Itt Svédországban a jóval prózaibb menskopp (mestruációs csésze) néven fut.
Talán ez mond is valamit a két néplélek különbségéről.

A Broadchurch első évadját mi is nagyon szerettük!
A másodikat viszont nem – olyannyira, hogy azt már végig sem néztük, akkora csalódás volt...

És a lányom is épp most küszködik a Python-nal. :-)

AnnGel 2019.02.20. 18:17:03

@α Ursae Minoris: itt is többféle néven fut, mentruációs tölcsérként is emlegetik, de az intimkehely nekem jobban tetszik :)

Ó, ez nagyon rossz hír a Broadchurchről :( pedig van harmadik évad is.

Lányod hol/hogyan tanulja a pythont? Van valami online anyag, amit tud javasolni, ami bevált neki? Én ezt a udemy-com-os kurzust tolom:
www.udemy.com/complete-python-bootcamp/

Azt már érzem, hogy többet kell gyakorolnom, úgyhogy elsősorban feladatokat keresnék még megoldókulccsal

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2019.02.20. 18:31:16

@AnnGel: Aztán attól még, hogy nekünk nem tetszett, lehet hogy te meg zseniálisnak fogod tartani.

A lányom az egyetemen tanulja a Python-t, de majd ha találkozom vele, megkérdezem, hogy milyen könyvet vagy oldalt használ.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2019.02.21. 08:28:31

@AnnGel: Na, megkérdeztem a lányomat.
Azt írja, hogy a "Python programming, third edition - programming for the absolute beginner" című könyvből tanul.

Ezen felül pedig még a Stack Overflow netes fórumot használja.

AnnGel 2019.02.21. 10:24:14

@α Ursae Minoris: köszönöm! githubon fenn is van a könyv, átolvasom abban is az objektumorientált részt, hátha érthetőbb lesz.
süti beállítások módosítása