Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.09.13. 11:22 AnnGel

Rendeltem magamnak neten két hordozóspulcsit, és hogy biztosan jó méretet válasszak, lemértem magam, derék, csípő stb. Hát hüpp, emlékeztem a méreteimre, rendszeresen mértem magam tánc meg a ruhák miatt, most meg hopp, 10 centivel nagyobb minden.

Na de váltsunk témát.

Kedden este szüleim vigyáztak az alvó gyerekekre, és újra bohó fiatalnak éreztem magam, nem is azért, mert elmentünk férjemmel borozni, hanem mert tánc után mentünk. Őrület, este 9 után még elindultunk valahova!!!! Nemrég gondoltam bele, hogy amikor randizgattunk, akkor simán megbeszéltünk még egy mozizást tánc utánra. Oké, akkoriban korábban is volt az óra, 8-ra asszem végeztünk, vagy fél 9, de akkor is, mostanában meg eszünkbe sem jut ilyen későre bármit szervezni, még egy filmbe sem szívesen kezdek bele, pedig aztán éjfél előtt sosem fekszem le mostanában. Persze kialvatlan is vagyok. De nem ez a lényeg!

Szóval borozgattunk a Gellért téren, és 11 óra lett, és jó volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3614238015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása