Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.08.09. 20:49 AnnGel

Be is fejeztem a GLOW-t, cuki volt, meg belekezdtünk a Terror c. sorozatba, ami picit élvezhetőbb lenne, ha érteném angolul a hajós szakkifejezéseket. De nem.

Közben rákattantam a Psychology of Black Mirror c. podcastra, ezt hallgatom boltba menet vagy horgolás közben, ha éppen nem sorozat megy. Nagyon örülök, hogy rátaláltam, mert mindig elhatározom, hogy podcastot kéne hallgatnom, de aztán annyira nagy a kínálat, hogy végül nem jutok semmire, nem tudok választani. Most sorozattal is így vagyok, egy csomót szeretnék megnézni, de nem tudom, melyik legyen a következő. Just kisgyerekesanyukaproblémák.

Elég nehéz bármit csinálni ebben a melegben, éjjel-nappal döngetem a légkondit, így időnként akár 26 fokra is lemegy a gyerekszobában a hőmérséklet, de ma pl 27 felett volt fektetésnél, mert azzal, hogy benn játszottunk előtte, befűtöttük. Ebben az időben a fiúbabát sem nagyon viszem sehova, bár kedden megkockáztattam egy baba-mama tornát, amit jól viselt. Ezekkel a helyekkel az a probléma, hogy nagyon macera felvinni a babakocsit, de 34 fokban meg nem fogok rugalmas kendőben hordozni, mert megdöglünk. Kedden aztán eléggé belehúztam, mert délelőtt torna, este meg táncra mentem, ahonnan haza végig rollereztem (főleg lejtőn, de akkor is), szóval eléggé fájt minden.

Úgy utálom ezt, hogy télen azért zárkózom be, mert hideg van, nyáron meg azért, mert meleg van.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr6814172365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2018.08.10. 08:04:30

Ha már komédia a Netflix-en:
Ismered a "The Good Place" címü sorozatot? Szerintem tetszene neked. :-)
süti beállítások módosítása