Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.08.06. 21:15 AnnGel

Kalandjaim

Nagy merészen elmentem egyedül a két gyerekkel játszótérre, ilyen eddig még nem volt, eddig csak fagyizni mentünk így hármasban. Csak ma este férjemnek programja volt, aztán ilyenkor baromi hosszúnak tűnik a délután. A játszóterezéssel jól megy az idő, odaút, meg vissza, egy kicsit ott lenni, a fák miatt az idő is egész jó, aztán hipp-hopp 6 óra, lehet hazajönni, vacsora, matatás, és már lehet is fürdetni. Ja de hogy azt kifelejtettem a számításból, hogy az még rendben van, hogy leülök egy padra szoptatni, csak természetesen ilyenkor tűnik el a gyerek a látóteremből. Meg ha pont akkor van az "elvette tőlem" dráma, akkor elég körülményes elintézni.

Viszont ennek ellenére tök jól sikerült, sőt, hazafelé a 700 méteres úton is balhé nélkül sikerült hazajönni a kismotor-testvérfellépő-csatos hordozó kombinációjával.

Ja, és bedobtam az egyik szimpatikus bölcsis anyukának, akivel mindkét gyerekünk ugyanolyan idős, hogy szervezhetnénk közös programokat, a gyerekek jól elvannak egymással, vagy mittudomén. Már hetek óta be akarom neki dobni, csak izgultam, hogy MI VAN, HA NEMET MOND? Mint ha randira hívnék valakit, komolyan.

Mi van még?

Kifogytam az egyik horgolós projektemnél a fonalból, úgyhogy elővettem a télen kezdett sálat és befejeztem.

img_20180806_123941.jpg

Befejeztük a The Americans negyedik évadát, én meg elkezdtem a GLOW-t.

Hát kb ennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr8314165967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása