Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.11.17. 10:54 AnnGel

Napjaimat jól jellemzi, hogy olyan dolgoknak tudok örülni, mint hogy nem kell sorszám meg sorbanállás vizeletleadáshoz, meg hogy milyen kúl már, hogy a tenyésztésnél az is kiderül, hogy mire rezisztens a baktérium, és így nem adnak feleslegesen antibiotikumot, hol tart már a tudomány. Persze sokkal jobban örülnék annak, ha nem lennék állandóan ún. "felfázva", de kis lépések ezek a boldogság felé.

Beütött a hideg, elővettem a télikabátomat, a gyerek overálját, amit két hónapja vettem neki, és belenőtt, de nem nőtte ki (apró örömök). Ezenkívül úgy döntöttem, hogy én nem tudok az a szülő lenni, aki kockára fagy sötétben a játszótéren délutánonként, úgyhogy arra hangolom a gyereket, hogy a tél az egy olyan időszak, amikor hazamegyünk, könyvet olvasunk, rajzolunk, és hát ez van. Kipróbáltam egy délutáni zenés-mondókás foglalkozást, de a bölcsi után nem úgy tűnik, mint aki kívánja a zajt meg a többi gyerek társaságát. Beiratkoztam a helyi könyvtárba, ahol van gyereksarok, esetleg oda eljárunk majd molyolni, a szüleim amúgy meg jönnek heti egyszer, úgyhogy akkor ők a program. Egyelőre úgy látom, hogy bejön neki, ücsörgünk a kanapén, ő a könyveit kommentálja, én meg időnként elbólintok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr2013292913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása