Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.08.15. 22:27 AnnGel

Egyebek

Aztán nem csak gyerekdolgok vannak. Még jómultkor elmentem Quimby koncertre a Művészetek völgyébe, múlt héten ausztrál rokonokkal találkoztam, a hétvégén Veszprémben voltunk ismét, meg voltunk Budapest Jazz Orchestra koncerten is, pedig utálom a jazzt, de most Queen számokat játszottak.

Ezt a polipbizniszt azóta sem tudom leállítani, pedig most már kurvasok fonalra gyűjtöttem pénzt a horgolt támogatói polipokkal, és most már nemet mondok mindenkinek, de aztán beesik egy "ismerősömék gyereke koraszülött intenzíven van, hadd vegyek tőled egy polipot" esetek, az ilyennek meg nem tudok nemet mondani. Pedig az volt a tervem, hogy csinálok néhány támogatói polipot, eladom, a befolyt összegből fonalat veszek, és abból horgolok a koraszülötteknek. Na, egy vagon fonalat tudok már venni, de nem jutottam el még odáig, hogy jótékonyhorgoljak, mert annyi a megrendelés. Ha jól számolom, a 19. polipot fejeztem be ma. Közben bérhorgoltam is egy barátnőmnek, aki meg a saját megrendeléseivel csúszott meg, úgyhogy sok itt a dolog esténként a TV előtt.

Aztán volt Ozora is, de nem mentem idén sem, és szerintem nem is fogok már. Egyre többen vannak, mindenhol sátrak, és már két éve is durva volt a tömeg, és egyre rosszabb a helyzet. Illetve eddig sosem hallottam arról, hogy ellpoták volna bárkinek a cuccait, most meg mindenhonnan ez jön. Most tánc sincsen hetek óta, de legalább a csajokkal szokás szerint összeülünk az óra idejében egy kicsit csapatépíteni.

Sorozatokat is nézek, befejeztem a Handmaid's Tale-t, Fargo-t pörgetjük most (jobban tetszik, mint az előző évad), meg a Jonathan Strange & Mr Norell-t tolom. Meg persze Game of Thrones, emlékszem, hogy tavaly ilyenkor milyen kis béka volt a gyerek, a hordozókendőben mászkáltam vele fel s alá és úgy néztem az előző évadot.

Könyvek is vannak, leginkább non-fiction, de azokról majd írok külön, mert jók.

Jövő héten kezdem a bölcsibeszoktatás, férjemnek lett új munkája szeptembertől, én is akkor megyek vissza, úgyhogy izgalmas lesz.

És ma van a második házassági évfordulónk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5212751488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása