Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.06.29. 14:32 AnnGel

Ez elmúlt egy hétben megnéztünk három családi napközit a környéken. Ilyenkor mindig rájövök, mennyire jó helyen lakunk, ezek mindegyik 10 perc sétán belül található, és azért néztem meg csak hármat, és nem többet, mert úgy gondoltam, ennyiből már lehet választani.

És sikerült is, amit elsőnek megnéztünk, az a legszimpatikusabb. Amúgy mindenki mindenhol szuperkedves, meg jól néz ki, meg kert, játékok, korai fejlesztés, de az étkezés ??!!? Nem tartottam magam háklisnak (eddig), de reggelire szörp, meg uzsonnára nutellás kenyér? Lesápadtam rendesen. Tök büszke vagyok a lányomra, oké, a zöldségek nem a kedvencei, de zabálja a túrót meg a natúr joghurtot és szívesen issza a vizet. Erre nutellás kenyér, eszem megáll.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr8012628273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása