Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.03.17. 21:38 AnnGel

Egy év

Holnap lesz egy éve, hogy abbahagytam a munkát. Egy év! Nem tűnik annyinak, még mindig emlékszem, melyik projektem hol tartott. Azt gondoltam volna magamról, hogy ilyenkor már unni fogom, és akarnék visszamenni, de egyelőre a hideg kiráz a gondolattól. Pedig szerettem a munkámat, de nem tudom elképzelni, hogy beadjam a kicsikét bölcsibe, én meg megint teszteléseken stresszeljem magam. Sokszor hallom, hogy nők mennyi mindent feláldoznak a gyerekért, én meg pont azon gondolkodtam, hogy én meg szerintem semmit. Jó, nem voltak extrém hobbijaim, októberben visszamentem táncolni, barátaimmal most is tudok találkozni, és szerintem életemben nem voltam olyan fitt, mint most, mert heti háromszor járok babás jógára. Ja, meg utaztunk is. Szóval jó most az élet, meg kényelmes, bármennyire is jó fejek a kollégák és izgalmas a munka, nem állok még készen rá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1412346737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása