Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.10.30. 16:41 AnnGel

Miért alszom ennyit, ha nincsen semmi haszna

Nagyon figyelek rá, hogy mindig többet aludjak hét óránál, most is majdem nyolcat aludtam, mégis majdnem belealudtam az oroszórába (ami különösen azért szórakoztató, mert ezek magánórák, szóval nem lehet meglapulni a sarokban). Kicsit be is taknyosodtam, de nem hagyom, hogy lelombozzon. Tegnapi karika nagyon jól ment, sokat fejlődtem az elmúlt néhány hétben, és egészen más érzés, mikor nem azért kell abbahagynom egy gyakorlatot, mert elfáradtak az izmaim, hanem azért, mert a tenyeremen a bőr nem bírja.

És tök jó bicepszem van, na.

A héten vettem függönyt, karnist, parkettaszegélyt, tükröt, ma lámpaboltba megyünk. Olyan jó tapétákat láttunk az egyik nap, hogy ki is találtam, hogy a fehér falra majd egy-egy csíkba rakunk fel tapétát pl a hálóban vagy az étkezőben - majd egyszer valamikor. Azt hiszem, ez a lakás sosem lesz kész, végtelenségig lehet basztatni valamit rajta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr176847999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása