Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.05.05. 15:49 AnnGel

Szerdán nagyon jó fej volt az időjárás, edzésre menet nem esett, edzés végére meg pont elállt. Esőszagban sétáltam haza, a házakat narancssárgára festette a lemenő nap fénye, fölöttük az ég pedig sötétkék volt. Szeretem az ilyet.

Azt meséltem, hogy vettem egy új fülbevalót? Baglyos, nagy, de nem nehéz, bár kényelmetlen, ha fúj a szél. A fashionpubban vettem, ahova még múlt héten fröccsözni ültünk be. Míg vártam az italomra, elmerengtem az ékszerek között, és belémvágott, hogy olyan lány akarok lenni, akinek bagoly van a fülében. Ilyen jellegű álmaimat meg szerencsére könnyű valóra váltani, így lett nekem hát baglyos fülbevalóm.

Ha már álmokról és önmegvalósításról van szó: múlt héten Viddel valahogy szóba került a kötés és horgolás, és úgy éreztem, hogy nekem horgolnom kell. Szerencsére ez nem egy elérhetetlen vágy, vettem egy horgolótűt meg egy gombolyag fonalat, majd nekiültem a 24 részes youtube videónak. Szombaton hajnali fél 2-ig fenn voltam miatta, nagyon vad vagyok. Úgy tippelem, hogy egy hét alatt nagyon megunom, de szerencsére nem foglal sok helyet, nem szükséges hozzá semmi komoly beruházás, szóval nem veszítek vele sokat.

Itt pedig fejjel lefelé lógok, bár a lényeg nem látszik: el merem engedni a karikát ebben a pózban. Juhé!

10322981_10152355473778050_983024342_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr286120140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása