Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.12.31. 12:18 AnnGel

Meanwhile

Nem csak könyvek vannak, hanem mindenféle események. Majdnem egy hetet töltöttem Veszprémben, utolsó napokra csatlakozott hozzám a pasim, aki aztán túlélte Apám szülinapját és a disznóviccelődő nagybácsival megspékelt hatalmas vendégsereget. Pénteken jöttünk vissza Budapestre, este Viddel és a szokásosnál nagyobb társasággal söröztünk hajnali fél 1-ig. Ez tőlem hatalmas teljesítmény, az utóbbi időben úgy berögzült a bioritmusom, hogy komoly rákészülés kell ahhoz, hogy tovább fenn legyek este 11-nél. Szerencsére az egy hét veszprémi pihenés alatt eltoltam ezt pár órával, éjjel 1-ig fenn voltam és 10-ig aludtam, micsoda punk vagyok!!

Aztán szombaton rokonozás és este grissini sütés, mert azt visszük/vittük vendégségbe ma meg tegnap, máskor meg nem volt rá időnk, csak szombat este 11-kor (party hard bitches). Vasárnapomat együtt töltöttem Viddel, Szimpla piac, pad thai a Parázsban, aztán átjött hozzám segíteni répatortát sütni. Este Eric Sumo koncert volt az A38-on, és mivel idén szerintem nem is voltam más koncerten, ezért azt is mondhatnám, hogy az év koncertje volt. De amúgy tényleg jó volt.

Tegnap és ma otthonról dolgozom, ami azt jelenti, hogy nézem az e-mailjeimet, hátha van valami, de nincsen semmi, mert kb senki nem dolgozik, szóval én meg közben olvasok, hajat festek, mosok, meg hasonló izgalmas dolgok.

Ma aztán kimegyünk vidéki barátokhoz malacot sütni szilveszter alkalmából, előre látom, hogy sokat fogok enni, egy keveset inni, aztán bevackolom magam a kanapéra este 8 körül, és elalszom.

Valami ilyesmi ennek az évnek a vége.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr185718708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása