Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.11.07. 15:18 AnnGel

A hétvége egy része temetőzéssel telt, vasárnap pedig házavató bulin voltunk, ahol három gyerek rohangált és/vagy visítozott (a negyedik csendesen ült, mint egy növény). Még emlékszem, milyen volt gyerekként vendégségbe menni, játszani, felnőtteket nyúzni, aztán hogyan lett ebből az, hogy már értettem, miről beszélgetnek, aztán már be is tudtam kapcsolódni, és most itt vagyunk, hogy én vagyok a felnőtt, aki próbálja a gyerekeket a kanapén ugrálós üvöltözős játék helyett a sokkal csendesebb bújócska felé terelni.

Ezenkívül elindult a melegvízben lepekedős szezon, kedden meglátogattuk a fürdőt-amiről-nem-beszélhetek-különben-sokan-mennek-oda, és akkor nem lesz helyünk, szóval volt víz, szauna, tespedés.

Nem tudom, mi van még. Három nap alatt bedaráltam a Game of Thrones-t, hülyeségeket álmodtam, egyre hidegebb van, és még izomláz is gyötör.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr305619500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása