Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.08.05. 09:40 AnnGel

Kibaszottul tahó tulajoktól mentsen meg az ég

Szóval kiköltöztem, beköltözünk, sohe nem fogunk elférni, miért van ennyi ruhám, mi ez a csatornaszag, jaj vegyünk ágyat. Eközben felhív az előző albérletem tulaja.

  • mit csináltam a zárral, mert lötyög a zár, az eddig is lötyögött? 
  • látja itt a wifi jelet, hogy "Anna", de nem tud csatlakozni - persze, mert az én netem volt ott, ami most már nincsen. további 5 perc, mire megértette, hogy az én előfizetésem volt ott eddig, és elvittem a modemet.
  • a gégecső el van törve, pedig az újonnan vette egy éve - WTF valszeg 800 Ft-os szart vettél, és eltört egy év alatt, de ez normál amortizáció, a kurva életbe már
  • az üvegfestékmaticák már nincsenek a csempén, és azok örökérvényű darabok voltak, a gyerekek csinálták - ez még nagyobb WTF, ha ennyire kötődsz dolgokhoz a lakásban, akkor a) vidd el b) ne add ki
  • a galériára fel volt vezetve egy tv kábel és végig oda volt bilincsezve, miért kellett azt leszedni onnan - mert nekem útban volt és nem volt rá szükségem basszus, ott volt egy kupac kábel tök feleslegesen, leszedtem, de ezt számonkérni, hát fulladj már meg.

Úgy sorolta fel ezeket, mintha minimum kivertem volna egy falat vagy kettéfűrészeltem volna a bútorokat. A lakás jobb állapotban van most, mint amikor kivettem (emlékeztető). Amit gondolom nem vett észre:

  • a kárpitok szebb állapotban vannak, mint voltak, mert nem egészen egy éve kitisztíttattam
  • felszereltünk egy pici lámpát a mosogató fölé, hogy lássad, mit mosogatsz
  • kicseréltem a WC belsejét mert eresztett + a WC deszkát nem szar műanyagra, hanem a masszív fajtára
  • lecseréltem a tekerős termosztátot programozhatóra.

Persze ezt eddig nem mondtam neki, mert a lakást úgyis árulják, szóval gondoltam telibeszarja ezeket, hiszen sem ő sem más nem fog oda beköltözni, de akkor miért érdekli a kábel, meg hogy hova volt lebilincsezve, miért nincsen most ott, meg különben is?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr155445637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása