Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.06.27. 13:06 AnnGel

Igazságtalan vagyok a fogaimmal. Sosincsen velük semmi bajom, nem kellett még egyiket sem kiműteni, gyökérkezelni, nagyon ritkán kell fúrni, szóval alapvetően egy szavam sem lehetne rájuk, nagyon rendesek. Ettől függetlenül persze lehetne már holnap délután öt óra, mert akkor megyek a fogorvoshoz, jelenleg gyógyszerezem magam, de így is nagyon fáj.

Addig sem áll meg az élet, mostanában mintha megnyúltak volna a napok, hirtelen rengeteg dologra jut időm, nem tudom, mi változott. Kedden reggel vérvétel, aztán munka, munka után oroszórám volt, aztán összepakoltam, átmentem a pasimhoz, megcsináltam másnap ebédre a salátát és a szendvicseimet, megnéztem egy once upon a time-ot, és még mindig csak tíz óra múlt, időben le tudtam feküdni. Tegnap szintén: munka után elugrottam átvenni az all you can move kártyámat, aztán rúdtánc (ahol most nagyon durván lilára vertem magamat), utána még lecsót főztem, vacsoráztunk, sorozatot néztünk, és még mindig csak tíz óra.

Elképesztő ez kérem szépen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr535380506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása