Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.06.25. 08:53 AnnGel

Most a vérvételt gyűlölöm

Nem magával a vérvétellel van problémám, hanem hogy korán reggel, kávé és reggeli nélkül kell ostoba néniket lekönyökölnöm a picsába. Én tényleg nem értem ezt a rendszert. Az Örsön 7-tól volt vérvétel, húztál sorszámot, felvették az adatokat, és aztán levették a vért. Persze ha 7-re mentél oda, akkor már 65-en voltak előtted, ezért fél 7-re jártam mindig. Persze fél 7-kor még nem lehetett sorszámot húzni, be sem lehetett menni az épületbe, hanem az előtérben ácsorogtunk, próbáltuk számon tartani, ki ki után következik, majd amikor kinyíltak az ajtók, akkor egymást taposva rongyoltunk a sorszámhúzó felé. Szóval sorban álltunk ahhoz, hogy sorszámot húzhassunk.

A Péterfy Sándor utcai kórházban is hasonló a helyzet, de legalább van elég ülőhely. Fél 8-kor kezdődik a felvétel, 7-kor ott vagyok, de fél 8-ra már baromi sokan várakoznak, és zúdulnak rá az ablakokra. Tényleg nem tudom, hogyan lehetne megoldani, esetleg lehessen már sorszámot húzni korábban is vagy nem tudom, nem a várakozás frusztrál, mert leszarom, hanem az, hogy nem tudok közben olvasni, mert feszülten figyelem, hogy mikor startoljak rá az ablakokra, és ki az a pöcs, aki elém akar állni, és ezért én is taposok és könyöklök, egy leszek a sok ostoba közül, és ez a rossz.

Aztán lehet, hogy én vagyok a hülye, és ha 8-ra megyek oda, akkor egy lélek sincsen ott és pikkpakk sorra kerülök, na meg persze elkésem munkából.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr785376921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása