Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.05.03. 11:05 AnnGel

Minden kezdet nehéz

A céges laptophoz adnak kensington lakatot két kulccsal, amit én persze el is hagytam. Még mindig rejtély, hogy mi történt, és baromira bosszant a dolog. Mivel nem volt a fiókomhoz kulcs, így nem tudtam elzárni a gépet, inkább lelakatoltam az asztalomhoz a munkaidő végén, és felfűztem mindkét kulcsot a lakáskulcsaim mellé, mert hova a rákba rakhattam volna, a cégnél nem hagyhattam. És olyan gyenge volt a karikája a kensington kulcsnak, hogy nyilván leesett valahol és elhagytam a picsába. Mindkettőt. A gépem meg le van lakatolva.

Persze nem adtam fel, hát hol eshetett le a kulcsom? Amikor előhalászom a lakáskulcsomat! És az mikor történik? Otthon, az ajtó előtt. De sem a táskában, sem otthon nem találtam meg, máshol meg nem hagyhattam el, hiszen a táskám legmélyén van mindig.

Éreztem persze, hogy ez kurvára kínos, vártam még egy hetet (mégse a harmadik napomon derüljön ez ki), majd becsettegtem az IThoz, hogy hát képzeljétek, milyen fun, elhagytam. Mindkettőt? Mindkettőt. Magabiztosan kijelentettem, hogy biztos van erre valami megoldás, gondolom nem én vagyok sem az első, sem az utolsó, aki ezt így elbalfaszkodja, de felvilágosítottak, hogy rajtam kívül egy ilyen esetről tudnak még. És hogy ilyenkor mi van? Hát elvágják, a zár pedig a gépemben marad az idők végezetéig, lezárni pedig nem fogom tudni soha soha soha.

Igen, próbáltam már vécépapírgurigával feltörni a zárat, nem sikerült, de ha van valakinek jobb ötlete, ne fogja vissza magát.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr865263490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juergirl 2013.05.03. 13:33:15

Min utaztal? BKV? MAV? Talan valaki megtalalta es talan leadta valahol. Ha elobb jott szet es azok a kulcsok felulre keveredtek van ra esely. Esetleg a gondnok, valamelyik szomszed nem talalt kulcsokat es adta le valahol?

AnnGel 2013.05.06. 09:10:06

A portán tettem egy próbát, hátha leadta valaki, de mivel nincsen rajta semmi azonosító, és kb úgy néz ki, mint valami játékkulcs, ezért nagyon kétlem, hogy valaki vette volna a fáradtságot, és leadta volna :(
süti beállítások módosítása