Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.03.31. 23:58 AnnGel

Szombaton aztán nagyon rá kellett feküdjek a táncra, olyan érzésem volt, mint ha ZH időszak lenne, a hatféle koreográfiát felváltva tanulom és felejtem el az utóbbi hónapokban. Délelőtt a szólót gyakoroltam, délután a csoportosat, és bőven volt időm halálra izgulni magam majd egy ponton bezárni magam a próbaterem WCjébe.

Később megégettem magam a hajsütővassal, de elsőre felragadt a műszempilla, és mikor a Szimplában kézzel szedegettem az üvegcserepeket a fellépés helyszínéről tudtam, hogy ez az este rossz nem lehet. És nem volt az, sőt, fantasztikus volt, hatalmasat buliztunk, jöttek ismerősök, akik nem ismertek meg, aztán spontán módon hajnali fél 2ig söröztünk a Krimóban.

Szeretem az életemet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr625186609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása