Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.01.19. 22:29 AnnGel

2012 könyvei


Ez nem toplista lesz, mert nem olvastam annyit, hogy bármilyen listát lehessen belőle csinálni. Plusz néhány random gondolat.

  • Into the Wild - Jon Krakauer
  • Hearts of Atlantis - Stephen King

Szerettem a hangulatát a Low men in yellow coatsnak, és végre egy történet, amiben értem az utalásokat, mert én is olvastam a Legyek urát. A címadó sztori is tetszett, inkább csak az a gondolat fogott meg, hogy egy elbukott év nem azt jelenti, hogy akkor megbuktál, menjél haza, hanem megbuktál, mész katonának és meghalsz. Nyomasztó.

  • Bűnös? - Von Schirach

Még mindig nem döntöttem el, szeretem-e. Pörgős a stílusa, de kiborítanak a történetek, főleg, hogy igaza

  • Equal Rites - Terry Pratchett
  • Exhalation - Ted Chiang
  • The Gambler Paolo - Bacigalupi
  • Full dark, no starts - Stephen King

Szeretem King új cuccait is, 1922 lassú, nyomasztó, a Fair Extension is nagyon tetszett.

  • Mort - Terry Pratchett
  • Wind through the keyhole - Stephen King
  • Ártatlan? - Von Schirach
  • Metro 2033 - Dmitry Glukhovsky

A két Metro kötetet Vidtől kaptam, a 2033-ban kurvára idegesített a sztori meg a karakterek, de annyira jó a világ, hogy elmiatt elolvastam mindkét könyvet. A párbeszédeket próbáltam átugrani, a leírásokat kerestem, komolyan, azt is szívesen olvasnám 500 oldalon keresztül, hogy mennek. Csak ne beszéljenek, filozofáljanak, meg ilyesmi. Az információátadás gagyi volt (Szása bácsi, meséld el még egyszer azt, hogy...), meg nagyon kétdimenziósak voltak a karakterek, Artyom megy, Artyom szomorú, Artyom aggódik, de nem hittem el, nem éreztem vele együtt. De a gondolat, hogy metróállomásokon élnek az emberek, és hogy néhány vonal megőrjít, néhány vonal elnyel komplett csapatokat, furcsa hangok, az ijesztő felszíni lények, a Kreml vonzása, ezek ütöttek.

  • Budapest Noir - Kondor Vilmos

Nagyon jó volt, nem túl hosszú, pörgős, nyomozgatós, hangulatos. Kedvet kaptam ahhoz, hogy a harmincas évekbeli Budapestről olvassak.

  • Metro 2034 - Dmitry Glukhovsky
  • Utas és holdvilág - Szerb Antal

Nekem kicsit túl bölcsész, de talán csak fiatal vagyok még hozzá. Szép és mindenképp újra el fogom olvasni valamikor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr785160454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása