Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.12.14. 21:40 AnnGel

Hétvége


Mióta múlt pénteken ellátogattunk a food-showra, minden nap eszem levest, mert ott kipróbáltam párat, és teljesen rápörögtem. A leves az nagyon jó dolog, és hamar megvan ha nem balfaszkodom el. Szombaton pedig végre sikerült kagylót vennem, és finomat csináltam belőle, bár egy kiló két emberre elég soványka, de hát a többinek is ugyanolyan íze van. Délután pedig már másodszorra mentünk el egy fürdőbe, amiről nem beszélhetek, mert olcsó, mégis kevesen járnak oda, és szeretném, ha ez így maradna. Vasárnap pedig táncpróba, meg szokásos skype.

Gondoltam dokumentálom, hogy elvileg a munkán kívül is van életem, köszönöm a figyelmet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr385160449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása