Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.11.09. 12:21 AnnGel

A szabadságról


El bírnék még viselni egy hetet munka nélkül, bár már nagyon kíváncsi vagyok az első napomra, mert még sosem voltam egy hétnél tovább szabin. Ha az lesz, hogy egy csomó feladat/ember rám vár, akkor azért leszek ideges, hogy baszki megáll az élet nélkülem, ha pedig minden tökre rendben lesz, akkor azon fogom pittyülni a szám, hogy nélkülözhető vagyok, szóval előre szólok, hogy nekem semmi sem jó.

Szabadságom alatt kevesebbet csináltam, mint gondoltam volna, mert átálltam a szabadság tempómra. Ez abból áll, hogy teszek-veszek, percekig gondolkodom a legegyszerűbb kérdésen, és eltévedek az IKEÁban. Szóval két hétig húztam a takarítást (ritkán takarítok, de amikor igen, akkor lesúrolom a bejárati ajtót), de végrevégre hívtam villanyszerelőt, így minden lámpa működik a lakásban, és van programozható termosztátom is, ami a boldogság netovábbja (de tényleg). Elrendeztem a korábbi posztban említett harisnyáimat, leszigeteltem az ablakokat és az ajtót, vettem lábtörlőt, szóval fel vagyok készülve a télre.

Múlt héten a temetőzés és rokonozás után szombaton tandoori csirkét sütöttem a családnak, ami egyértelműen megbukott. A baconos-citromos csirkecombot szerették, a hagymaleves Öcsémnek már nem ízlett, így annyira nem lepett meg, hogy ez sem aratott sikert, de azért mindig próbálkozok, hogy megmutassam, miket szeretek mostanában.

Viszont Anyu elvitt vásárolni (<3), volt elképzelésem ideális kiscsizmáról (magas sarkú, boka fölé érő, fűzős, de cipzáros), és a pillanat, amikor meglátod egy kirakatban, bemész, csak egy méretben van, és az a tied. Yeah.

A téli csizmákhoz kapcsolódik az a problémám (innen látszik, hogy nincsenek nagy problémáim), hogy majd télen a hidegben tíz percet fogok sétálni, majd 40-50 percet utazni a vonaton, amit vagy 26 fokra fűtenek, vagy semennyire, aztán még tíz perces séta a hidegben, és további nyolc óra a 24 fokos irodában. Értem én, hogy réteges öltözködés, vagy tartsak cserecipőt, de a vonatra még mindig nem találtam ki semmi értelmeset, tavaly hagytam belerohadni a lábam a meleg csizmába, ezt most jó lenne kihagyni. Picsulás vége.

Ezen kívül elolvastam a Budapest Noirt, belekezdtem a Metro 2034-be, megnéztük az Aglaját (aztán rémálmaim lettek tőle), és hogy ne veszítsem el a fonalat, beregisztráltam a myepisodes-ra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr135160443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása