Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.05.02. 22:20 AnnGel


Mostanában elkezdtem mások életével és problémáival foglalkozni, biztos azért, mert nekem most éppen nincsen ez utóbbi. Segíteni akarok, de csalódottan látom, hogy az emberek magukon nem segítenek.

Nade dolgok: hosszú hétvége, film, meleg, Héviz, lepekedés (új szavak!), szauna, rettenetesen sok alvás, ezzel járó rémálmok (de megérte). Szikrázó napsütés, Keszthely, jegeskávé, Szigliget. Négy nap pihenés után most háromnapos, egész laza tréningen vagyok, legalább nem sokkolt a munkába való visszatérés. Bedaráltam a Game of Thrones első évadot, ma megnéztem Natalie második életét (idegesítő, rángató kameramozgás, miért?), színes nyári ruhákban járok, a szólóm pedig félig készen van (pedig még több, mint két hét van a fellépésig, váóó).

A lakás pedig ebben a meleg időben fülledt, nem-meleg-de-nem-is-hideg, ami tényleg az utolsó döfés. Persze az Örsön a délre néző panel mostanra 35 fokos lenne már, itt pedig még mindig csak 24-25 van, de nem vagyok ezzel annyira elégedett annak fényében, hogy télen pedig lefagyott a seggem a WC-n.

Amint készen leszek a szólómmal, egy duett van tervben, két hét múlva színházba megyek, utána hétvégén lesz a fellépés, négy hét múlva Dublin. Meg úgy általában egy csomó tervem van mindennel kapcsolatban, szóval tetszik most az élet, örülök, hogy az enyém, és én élem.

(Szóval ne is törődjetek azzal, amikor olyanokat posztolok, mint a múlt heti. Csak rinyálás.)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr595160402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.wordpress.com 2012.05.02. 23:02:07

Mikor lehet téged és produkciódat legközelebb megcsodálni?

adeptus · http://voxadepti.wordpress.com 2012.05.02. 23:03:08

Ja, hogy három hét múlva, hülye funkcionális analfabéta! Akkor már csak a pontos idő és a hely a kérdés.

Ismeretlen_119215 2012.05.02. 23:04:46

[adeptus](#12151606) :D Máj. 19, este 9-fél10 körültől (mindig csúszunk), Szimpla kert, hátul a színpadnál :) az előadás 40-50 perces, hely elég szűkösen van, de ingyenes

adeptus · http://voxadepti.wordpress.com 2012.05.21. 14:10:17

Hát mégsem néztelek meg. Talán majd legközelebb. :)
süti beállítások módosítása