Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.12.30. 19:49 AnnGel

Neocitran my old friend...


Az utolsó két nap végül majdnem üvöltöttem az unalomtól az irodában, főleg annál a résznél, mikor egy megbeszélés miatt nem értem el a fél 5ös vonatot, de sebaj, 20 percet csak kibírok a következőig, jaj, de hogy most óránként jár a vonat, fufufufuuuu.

A nátha meg nem enged, ünnepek utáni első munkanapon ismét betámadt, most ráerősített, megyek is aludni így nyolc óra felé, de ha így folytatja, akkor szilveszterkor buli helyett egy pokróccal meg mézes teával fogom köszönteni az új évet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr635160361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása