Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.12.11. 18:30 AnnGel


Nem szokásom a MÁVon nyavalyogni, de a héten három nap egymás után minden reggel negyedórás késésekkel indult a vonat, pedig se hó, se nap, csak egy kis szél, szóval komolyan már.

Közben csendes háborút vívok a szembeszomszéddal, aki nem húzza be a függönyt. Nekem van, de nem szeretem használni, így arra gondoltam, hogy ha őt sem zavarja, hogy én belátok hozzá, akkor engem sem zavar, hogy ő belát, így aztán makacs módon egyikőnk sem húzta el. Hamar kiderült, hogy ezt a harcot fel kell adnom, mert mikor egyszer felpillantottam a géptől, az egy szál alsógatyában mászkáló szomszéd látványa fogadott, és ez már nekem nem esett jól.

Különben nagyon kalandos hétvégét töltöttem a lakásban, beütöttem, megnyúztam és megégettem magam, mindezt takarítás során, szóval veszélyes dolog ez a házimunka.

És a szombati fellépésen legnagyobb meglepetésemre eljött két volt gimis osztálytársam, egészen meghatódtam, mert ők az első olyan ismerőseim, akik úgy jöttek el engem megnézni, hogy se nem táncosok, se nem a pasim.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr785160353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása