Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.05.10. 19:29 AnnGel

Sorban állás


Még talán pár hónapja olvastam egy blogbejegyzést a sorban állásról, nem tudom, ki volt az, readerben osztották meg, és most nem jut eszembe, ki írta. Arról volt benne szó, hogy milyen jó lenne, hogy több pénztár esetén is csak egy sor lenne, és a következő ember mindig az éppen felszabadulóhoz menne. Itt főleg gyógyszertárakra, DM-re, Rossmannra gondolok, ott nem lehet normálisan külön beállni mindegyik kasszához, így csak a nyomorgás megy.

Ma is egy ilyen szituációba kerültem, ahol egészen biztatónak tűnt a helyzet: egy sor, két kassza. Amíg meg nem szólalt valaki mögöttem, hogy "csak egy pénztár van nyitva?" A biztonsági őr mondta, hogy nem, van másik is, de ekkor többen is szóltunk, hogy mindenki oda vár, nincsen külön sor hozzá. Az őrt ez nem hatotta meg, tovább magyarázta, hogy oda lehet menni, hiszen nincsen ott senki, a kérdező pedig gyorsan le is csapott a lehetőségre.

Ekkor hátrafordultam az őrhöz, "tudja, majdnem kialakult némi sorbanállási kultúra, de így...", majd elmagyaráztam neki, miről is szólt volna ez az egész. Talán majd egyszer átalakul ez (vagy pedig mindenhova sorszám automatákat* fognak odatenni; vagy nyomorgunk továbbra is).

*Van olyan ismerősöm, aki több opciónál mindegyiket végignyomkodja, és ahhoz megy, amelyikhez előbb hívják, szóval a kretének ellen nem lehet védekezni, bár próbálkozni lehet.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr455160273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapsi 2011.05.11. 10:07:39

a végignyomogatósnál az a jó, hogy bankban pl. nem minden típusú sorszámot kezel minden ügyintéző, szóval ott lehet reménykedni, hogy egyszer alaposan elküldi valaki a fenébe :)

Ismeretlen_60030 2011.05.14. 20:47:40

pont ma fájtoltam egy idiótával a kistescoban. nem értette h én állok a sor elején, 2 kassza van, és mégis "feltartom a sort", mert nem állok az éppen a kasszánál szerencsétlenkedő vevők nyakára. de csúnyán néztem és mondtam h EZ A SOR, menjen vissza a hátam mögé.

Ismeretlen_119215 2011.05.14. 20:54:28

Csak a baj van az emberekkel, pláne, ha sokan vannak.

Ismeretlen_119997 2011.05.16. 14:52:31

A délinél egész jól műkszik a dolog, csak ugye nem 50 kilós polgárőröket kéne kitenni "blokkolni a sort". Egy nagydarab pacák konkrétan kiröhögte, megkerülte a sort, és ment egy üres pénztárhoz. De a legjobb a keletiben az "én csak kérdezni akarok valamit" néni. Csak mindig máshogy néz ki.
süti beállítások módosítása