Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.04.11. 21:46 AnnGel

Hétfő


És akkor ma volt az a nap, amikor mindenki szembesül a bulin készült képekkel. Arcbavakuzott, izzadt fejű emberek tömkelege, gyönyörű rajta mindenki, nem is értem, miért jó ez, ki kéne tiltani a fényképezőgépeket az ilyen bulikról.

Ettől teljesen függetlenül elszakadt nálam a cérna, a mögöttem ülő kolléganő folyamatosan panaszkodik vagy sopánkodik, ezzel terrorizál már három hónapja. Ma mikor ismét belekezdett, felálltam, és fejemet fogva azt ismételgettem, hogy "én ezt nem bírom, komolyan, hogy lehetsz ennyire negatív, ezt nem bírom ki", aztán kivonultam.

A Kin Dza Dza grúz filmet pedig említettem az orosztanárnőnek, akiről kiderült, hogy egy időben ő ezt szinkrontolmácsolta moziban (élő hangalámondás!!), és mennyire mély ez a film, és a jelentés, és a kommunizmus, és társadalom. Nem akartam neki mondani, hogy csak vodkával bírtuk ki, és időnként nyűszítettünk.

(Najó, annyira nem volt rossz, bár lehet, hogy csak az idő szépíti az emlékeket.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr555160259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapsi 2011.04.12. 17:44:56

na és kolléganő erre mit lépett? :D

Ismeretlen_119215 2011.04.12. 18:39:26

[tapsi](#11285423) próbált védekezni, hogy szokott ő pozitív is lenni, meg örülni is dolgoknak, ma pedig úgy vettem észre, mintha tényleg kevesebbet zsémbelődött volna. Én annyira szeretném magam jól érezni, de olyan nehéz, ha mindenki csak azt hajtogatja, miért szar hely ez, és mennyivel jobb egy másik.
süti beállítások módosítása