Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.03.20. 21:24 AnnGel

Még egy hét telt el


Napok óta meg akarom írni, hogy amikor egy hete a barátnőmmel vadul zöldteáztunk az éjszakában, akkor APEH ellenőrnek néztek minket. Ez akkor derült ki, mikor már elmenni készülődtünk, mert pánikszerűen hozták utánunk a blokkot. Kérdő tekintetemet látva megjegyezte a pincér, hogy lehetünk akár ellenőrök is, de még mielőtt ezen még megsértődhettem volna, megjegyezte, hogy "általában a legkevésbé gyanúsakról derül ki ez, és hát mittomén, simán elképzelhető, hogy az APEH-nál vannak jó nők".

Azóta persze volt hosszúhétvége is, aminek második felében a pasim vidéki kúriájában időztünk, én netezgettem, ő pedig szinopszist írt, egy ponton feladta, lebasztam, folytatta majd megcsinálta. Úgyhogy ennyit a múzsa csókja dumáról, a rinyáló művészeket csak jól le kell teremteni, és ostorral a billentyűzet elé zavarni.

Szerdán elmentünk a barátainkkal sörözni, ismét vittem orosz rágcsát. Most kifejezetten rám fért ez a találkozó, mert a napot körülbelül végignyüszítettem, hiszen hiába volt a hétfő és kedd szünet, ha máshol a világon nem. Reggel szembesültem azzal, hogy akkor nekiállhatok három napi melónak cirka négy órányi megbeszélés mellett, nem örültem. Hazafelé történt az eset a titanicos férfival, aki lelkes volt, szemében furcsa tűz lobogott, megígérte, hogy imádkozik értünk, és még rengeteg mindenről mesélt a százméteres távon.

Pénteken a medúzalányokkal ruhacseréltünk, "nagyon vékony a combod, mondd, anorexiás vagy? Nem szoktál hányni evés után?" én ezeket igyekszem bóknak venni, de azzal együtt, hogy a kollégáim elneveztek a beszerzés gebéjének, kicsit aggódom. A ruhacserén kaptam ujjatlan garbókat, aminek kifejezetten örültem, mivel az öt-hat éves példányaim pont a múltkor szakadtak el, és még mindig azokat gyászoltam. Ezen kívül még kaptam három pulóvert, felsőket, fehér topot, és egy farmerdzsekit, óje.

Ma este pedig fellépésem volt, mindkét szólómat előadtam, készült róluk videó is, remélem jók lettek, izgatottan várom. Most pedig chilis májkrémet kell ennem, és Buffy-t néznem.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr275160248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapsi 2011.03.21. 12:21:16

egyáltalán nem vagy gebe, emiatt igazán nem kell aggódnod :)

Jud · http://judlorin.blogspot.com 2011.03.25. 19:36:01

:D:D:D APEH-ellenőrök :D:D:D

Ismeretlen_119215 2011.03.25. 19:39:18

[Jud](#11256119) éééés 1500. komment, gratulálok :)
süti beállítások módosítása