Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.02.06. 00:15 AnnGel

Tanulás, nyelvek, rossz viccek


Néhány napja a metrón három lány mellettem arról beszélgetett, hogy ki hány kreditet vett fel, és ma, amikor a költözés első fázisa (cuccok vissza a családomhoz) után a meglepően rendezett jegyzeteimet lapozgattam, elkezdett hiányozni az egyetem. Mert volt hangulata az óráknak, meg a készülésnek, az E épületben töltött lyukasóráknak, de tudom, hogy ezt csak a nosztalgia szépítette meg. A végén már tényleg nem szerettem, nem véletlenül nem mentem mesterképzésre, hanem kezdtem el inkább dolgozni. (És milyen jól tettem.) És mégis vágyom vissza egy kicsit.

A régi jegyzetek közül előkerültek a németkönyveim is, azt is sajnálom, mert nem azért tanultam évekig, hogy most meg se tudjak szólalni. Erővel fogom vissza magam az olyan kudarca ítélt elhatározásoktól, hogy rendszeresen foglalkozzak vele, hiszen tudom, hogy nincsen időm rá. Angolt is csiszolgatni kellene, mert hiába használom a cégnél, meg nézek minden nap sorozatokat, vészesen romlik az aktív szókincsem.

De hülye vagyok, hogy ezen rinyálok, elvégre ki tudom magam fejezni egy nyelven nem rosszul, egy másikon érteném, ha szólnának hozzám (majd ködös tekintettel bámulnék vissza), egy harmadikon pedig már "a barátom apjának új kocsija van" bonyolultságú eposzokat is meg tudok fogalmazni. Csak mindig bennem van, hogy lehetne jobb is, vagy csak a saját magammal szemben támasztott elvárásokat kéne csökkentenem, máris zenebb lenne az életem.

Hogy némi keretbe foglaljam a bejegyzést, szeretném belinkelni azt a két videót, amin mindig röhögnöm kell, a pasim szerint ez biztosan a műszakis gyökereim miatt van.

(El ne felejtsem majd munka közben alkalmazni a második videóban elhangzottakat, például ezt:

- Most mit csináljak?
- Szilvás buktát, mert azt szeretem.)

Nicole Kidman disznót vág

 

Székely és a fia

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr495160231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brainoiz 2011.02.06. 10:10:45

de azt tegyük hozzá, hogy a videót a pasid mutatta meg, pedig nem is műszakis, szóval nem előfeltétel :)

Ismeretlen_119215 2011.02.06. 10:44:09

igen, pontosan, szóval bölcsész előélettel is élvezhető az, hogy a székely meg a fia polipot fogtak az erdőben. :)
süti beállítások módosítása