Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.01.22. 21:09 AnnGel

Doboz-fétis


Most már talán ideje belátnom, hogy az írószereken kívül a tárolóegységekhez is vonzódom. Akkor kezdődött az egész, mikor elköltöztem a családtól, és hirtelen az egész életemnek bele kellett férnie egyetlen félszobába. Rendet tartani sosem tudtam, mert ha mindennek találtam is helyet, néhány nap múlva ismét káosz volt és pusztulás. Aztán rájöttem (akarom mondani, Anyu tanácsolta - kezdekolyanlennimintanyám), ha kicsi szögletes kosárkákban tartom az apró szarokat, akkor egy csomó elfér belőlük egy polcon, és nem baj, ha a dobozon belül kupi van, akkor is megtalálok így mindent, hiszen be tudom azonosítani, melyik kosárba tettem.

A dobozok most persze költöznek velem, így a fétisem is, ma például az IKEÁ-ban is jártam*, hogy beszerezzek néhányat, mert sosem elég. (... és arra gondoltam, hogy veszek pár nagyobb kosarat is a szekrénybe. - És mit fogsz benne tartani? A kicsi kosaraidat?) Most így szombat este éppen annak örülök, hogy mennyi hely lett a beépített szerkényben azzal, hogy mindent beleszuszakoltam valamilyen szögletes formába. Ha megöregszem, én leszek a néni, aki mindent bedobozol.

*két éve erőszakkal kellett volna engem bekergetni oda, most meg mentem önként, bár nem ez az első furcsa dolog mostanában, például hordok kék pulóvert is, és egy avokádó van a radiátoron.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr145160225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_21601 2011.01.24. 06:52:41

előbb még jön az a szint (amiből anyukám már jön kifele hálistennek), amikor még a dolgokat nem teszed dobozba, csak van rengeteg Nagyon Jó Üres Dobozod, ami baromira nem kell semmire, de elkéred a boltban, mert majd egyszer pont arra lesz szükség. (és tulajdonképp egy szemét vagyok, tényleg előfordul, hogy pont arra van szükség. évente másfélszer.)

Ismeretlen_119215 2011.01.27. 14:46:43

Ez tényleg kemény :)
süti beállítások módosítása