Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.07.05. 16:13 AnnGel

10+ könyv az utóbbi egy évből

1) China Miéville - Perdido pályaudvar, végállomás

Akkor olvastam, amikor a régi helyen már felmondtam, új meg még nem volt. A pánik is csak később jött, így a könyvhöz kellemes, gondtalan emlékek kapcsolódnak: fekszem a kanapén, a pasim Zumázik, én pedig olvasok. És éreztem a város fullasztó kipárolgását, láttam a naplementét, melynek fénye vérként csorog le a szerves váladéktól ragacsos falakon. Igen, a sztori sokszor háttérba szorul, és a város kerül előtérbe, de én szerettem olvasni róla. A kaktuszemberek kupolájáról, a bogárfejű nőről, a rémálmokból táplálkozó lényekről, őrülten suttogó Szövőről. Taszít és vonz, a rajongója lettem.

2) Marina és Szergej Gyacsenko - Alexandra és a teremtés növendékei
http://anngel.freeblog.huhttp://anngel.blog.hu/media/image/201007/

3) Audrey Niffenegger - Az időutazó felesége
4) Stephen King - Állattemető
5) Fehér Klára - Bezzeg az én időmben
6) Neil Gaiman - Amerikai Istenek
7) Ray Bradbury - Marsbéli krónikák
8) Sue Townsend - A 13 és 3/4 éves Adrian Mole titkos naplója és Adrian Mole újabb kínszenvedései
9) George Orwell - Állatfarm
10) Stephen King - Blaze
+ novellák: Gyilkos idő, S. K.: N, Csáth Géza: Fekete csönd
++ Good Omens (újraolvasás)
+++ Sötét Sebessége nekem is


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr345160146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása