Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.05.16. 12:04 AnnGel

Zene, könyvek, sorozatok, szokásos

Pár napja megvágtam egy számot, és azt szeretném felmérni, nagyon feltűnő-e a vágás. Nekem nyilván az, mert ismerem az eredetit, de kérem a ti véleményeteket is. Csak két perces, köszi.

Beats Antique - Sweet Demure

 

Különben pedig haladnak a dolgok, ismerkedek a munkámmal, amit eddig élvezek, legalábbis az embereket nagyon, mert a multi mentalitást azt hiszem csak úgy lehet kibírni, ha van kikkel összeröhögni rajta. Még szokom a különbségeket az előzőhöz képest, ahol az volt, hogy oldjad meg magad, itt pedig minden le van írva, vagy ha nem, találni lehet valakit, aki tudja, mit hogyan kell, és mindenki segítőkész, kivéve, aki nem, de abból nagyon kevés van.

Philip K. Dicket olvasok mostanában, de abba kell hagynom, minden novellában atomháború lesz/van/volt, az emberek föld alatt élnek, és mostanában nem olvastam vidám dolgokat, a Bezzeg az én időmben sem volt egy boldog történet, és nem merek most egy darabig pöttyös könyveket olvasni, mert mi van ha mindegyikről kiderül, hogy végtelenül szomorúak, én meg nem is így emlékeztem rájuk.

A héten megnéztük az Amelie csodálatos életét (ez döbbentett rá arra, hogy mostanában nem találkozom vidám, kedves sztorikkal, és hiányzanak), majd a Micmacs-et, művészmoziban, mert csak ott adták, és eszembe jutott, hányszor olvastam már azt különböző fórumokon, hogy "nem járok drága plázás moziba, mert az emberek taplók, és a művészmozi különbenis mennyivel jobb", és francokat, a film felénél elfogy a levegő, az előttem ülő feje belelóg a képbe, és zacskóval zörögtek mellettem, maradok inkább a MOMnál. (A film különben nagyon jó volt.)

Sorozatok terén belekezdtem az Extras-ba, és mr.a húsvasárnapján azt ecseteltem ex-Brightnak, hogy azt hittem, megedzett hat évadnyi The Office, de nem, az Extras alatt vinnyogva harapok a kezembe, hogy nanenanenane, rettenetesen kínos, tényleg fáj, pedig azt hittem, én már találkoztam mindennel. Megerősítettek benne, hogy lesz ez még sokkal rosszabb is, és tényleg, én meg csak nézem, és nézem, ugyanazt csinálom, mint az a kisfiú a videón, aki fintorogva, de elszántan eszi a citromot.

Most látom, hogy a beépített lejátszónak nincsen számlálója, szóval nem tudom, mi alapján tudnátok belőni, hogy hol hallatszik gyanúsnak a zene, de aki mégis meghallgatta a számot, és kommentel, annak köszönöm.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr515160128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_72276 2010.05.17. 12:04:35

Szerintem teljesen remek, a végébe viszont belelóg egy pillanatra egy másik szám.

Ismeretlen_119215 2010.05.17. 12:40:57

@Vid.Eskin köszi, hogy szóltál, azt én is észrevettem, úgy emlékeztem, hogy le is vágtam, de úgy tűnik, mégsem.

Ismeretlen_119997 2010.05.17. 15:16:14

Jelentem, nem ismerem az eredeti teljes számot, de az égadta világon semmi gyanús nem volt hallható. Ez tánchoz lesz?

Ismeretlen_119215 2010.05.17. 19:48:47

Igen, tánchoz lesz, 5 perces eredetileg, és meg kellett nyírnom, mert azért ez kezdésnek durva lenne :)

Infection · http://infection.freeblog.hu 2010.05.24. 12:43:03

Nincsen szuperfülem, de számomra egyáltalán nem érzékelhető semmi, ami vágásra utal - szakadás, törés a ritmusban, stb. Csak a végén az a kis zaj, de az lejön úgyis. Amúgy klassz. :D Nem tudtam, hogy ilyen lassúkra is táncoltok, mutatsz még zenéket? Szeretem az ilyesmit, amiket valszeg használtok, de ötletem sincs, hogy lehetne rájuk keresni, mert se előadót, se album- vagy számcímeket nem ismerek. :)
süti beállítások módosítása