Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.03.28. 00:29 AnnGel

Fékevesztett szombat este

A jó idő beköszöntével átpakoltam a folyosón levő beépített szekrényből a vékony ruháimat a szobaszekrénybe (a télieket meg vissza) (így jár, aki kicsi helyen lakik), közben újra átnéztem és összehajtogattam őket. Összepakoltam néhány dolgot a polcokon, így ismét van hely, de tudom, hogy ez nem tart sokáig.

Ezek után nekiálltam varrógép nélkül bevonni a táncos melltartómat a fellépő szoknyával megegyező anyaggal. Az eredmény: sok-sok lement sorozatepizód, egy távolról-szép-de-ne-nézd-meg-közelről melltartó, random helyeken felbukkanó ruhacafatok, anyagból szétszálló ezüstöt porszerű ízé, sajgó ujjbegyek. Vár még rám 50 db ezüst színű pénzérmeutánzat, melyeket az övre szándékoztam felvarrni, de így jól meggondolva nem is tűnik olyan jó ötletnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr375160108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása