Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.02.15. 11:30 AnnGel

Az álláskereső nyafogásai

Kedden megjelent egy ajánlat, műszaki menedzsert kerestek, nyelvtudás, excel tudással, jelentkeztem rá, a HR-es cég 20 perc múlva visszahívott.

Vác gond-e?
Nem.
Diploma megvan?
Van.
De a papír is, kézben?
Ja nem, még kb egy hónap, mire elkészül.
Tehát nincsen diploma, pedig a cégnek diplomás jelentkező kell...
.........he? Nekem van olyanom, tudok erről igazolást szerezni az egyetemtől, csak nem tudom, mikor.
Oké, ha sikerült ezt kideríteni, hívjon vissza.

Csütörtökön hoppá, kódot kaptam, telefon a suliba, akár már aznap kérhetek igazolást. HR-est felhívom újra, figyeljen, akár már ma tudok arról papírt mutatni, hogy nekem diplomám lesz. Rendben, egyeztetek kollegákkal, visszahívom. Visszahív, hétfőn egész napos AC Vácon, de előtte pénteken menjek be hozzájuk interjúra.

És ekkor elgondolkodtam azon, vajon mennyire esélyes műszaki menedzserként visszahívást kapnom azokról a helyekről, ahol nem az van megjelölve, hogy "műszaki menedzser", hanem a kiírásban "gazdasági és/vagy informatikusi végzettség"-et jelölnek meg követelményként. Mert abból a HR-esből, aki annyira ragaszkodik a kiíráshoz, hogy nem akarja a jelentkezésemet továbbküldeni, mert nincsen diplomám (de vaaaaaan aaaargh), kinézem, hogy gondolkodás nélkül félredobja az önéletrajzomatKedden megjelent egy ajánlat, műszaki mendezsert kerestek, nyelvtudással, jelentkeztem rá, a HR-es cég 20 perc múlva visszahívott.

 

Másnap telefon a suliba, kiderült, hogy még nincsen kódom, legkésőbb jövő héten lesz, akkor tudok papírt igényelni. HR-est felhívom.
Jövő héten tudok igazoló papírt mutatni.
Hát... egyeztetek a kollegákkal, hogy elfogadjuk-e, majd visszahívom.

Nem hív vissza.

Csütörtökön hoppá, kódot kaptam, telefon a suliba, akár már aznap kérhetek igazolást. HR-est felhívom újra, figyeljen, akár már ma tudok arról papírt mutatni, hogy nekem diplomám lesz. Rendben, egyeztetek kollegákkal, visszahívom. Visszahív, hétfőn egész napos AC Vácon, de előtte pénteken menjek be hozzájuk interjúra.

És ekkor elgondolkodtam azon, vajon mennyire esélyes műszaki menedzserként visszahívást kapnom azokról a helyekről, ahol nem azt írják, hogy "műszaki menedzser" (sokan nem is tudják, hogy van ilyen), hanem a kiírásban "gazdasági és/vagy informatikusi végzettség"-et jelölnek meg követelményként*. Mert abból a HR-esből, aki annyira ragaszkodik a kiíráshoz, hogy nem akarja a jelentkezésemet továbbküldeni, mert nincsen diplomám (de vaaaaaan aaaargh), kinézem, hogy gondolkodás nélkül félredobja az önéletrajzomat, mert nem egyezik meg szó szerint a kiírással.

(A történet vége amúgy az, hogy pénteki interjú nagyon jól sikerült, a HR cég továbbküldte az anyagomat a megbízó céghez, de nem hívtak be hétfőre. Hogy azért, mert nem feleltem meg, vagy azért, mert elfogyott az AC-n a hely, nem sikerült kiderítenem. Az álláshirdetés még mindig kinn van.)

*Műszaki menedzser: a tananyag fele ugyanaz volt, mint a közgazdászoknak (pl. mikro-makro, menedzsment, statisztika, vállalati pénzügyek, vállalati gazdaságtan, gazdaságpolitika, környezetgazdaságtan), a maradék pedig reál és mérnöki alaptárgyak (teljesség igénye nélkül: informatika, mechanika, matek, vegyipar, építőmérnöki alapismeretek, gépészet, térinformatika, digitális technika), ezen kívül utolsó félévekben pénzügyet tanultam válaszott modulként (kötvény, részvény, megtérülés, kockázatelemzés, portfóliók). Nem teljesértékű mérnök, nem teljesen közgazdász, de egy olyan kiírásnál, ahol határterületre keresnek embert, szerintem az ilyen végzettség megfelel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr635160093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása