Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.01.15. 10:47 AnnGel

Mostanság

Munkaügyben végül úgy döntöttem, hogy februártól már nem dolgozom tovább, de nem, nincsen helyette másik még. Szörnyen éreztem magam, mert egyszer beszélnem kellett a vezérigazgatóval (aki sokkolóan jó fej volt, referenciát ad, illetve felajánlotta, ha bankhoz jelentkezem, tud esetlen egy-két szót szólni az érdekemben, mert vannak kapcsolatai), aztán egyszer a közvetlen főnökeimmel, majd a divíziómmal, és az utolsó napomon elköszönök még a maradék munkatársaktól is. Sajnálták nagyon, szerették volna, ha maradok, sokan teljesen megdöbbentek rajta, én pedig napokig borzasztóan rosszul éreztem magam. Lehet rám hatni szomorú tekintetekkel, sajnálomokkal. Néhány munkatárs tudja az igazi okot (rendszeres túlóra), mások a "miután lediplomázok, szeretnék kicsit más irányba is körülnézni" választ kapták.

Ma reggel voltam egy állásinterjún, amire a cég az egyik honlapra feltöltött önéletrajzom alapján keresett meg, de túl szép is lett volna, ha ilyen hamar elhelyezkedem. Nem tetszett, semmi köze a végzettségemhez, nyelvtudás nem kell, szakmai tapasztalatomhoz sok köze nincsen, határozott idejű (novemberig), semmilyen szempontból nem megfelelő.

Amúgy meg az van, hogy tanulok (nem eleget), Dextert nézek (sokat) (és most itt jön a Dexter-ajnár, hogy rég volt olyan sorozat, ami ennyire lekötött volna, hogy 5 órán keresztül egyhuzamban nézzem, és izgalmas, és jók a karakterek, és a sztori, és a fordulatok, és mennyire jól néz ki Dexter, főleg mikor gonoszan néz, hehe, (de nem kell nekem borostás sorozatgyilkos, mert van fülbevalós íróperfordítóm, aki nem öl embereket, ellenben ágyba hozza a kávét)).

Zenék közül most soundtrackek mennek, szintén Dexter (igen, ennyire rákattantam), meg Clint Mansell-től a Moon OST, könyv téren pedig befejeztem a Hozsánna néked, Leibowitz-ot (a történetet nem vagyok benne biztos, hogy teljesen értettem - túl sok bibliai utalás -, de a tanulságot levontam), most Philip K. Dick: Minority Report.

Közben tervezgetem a februárt, attól tartok, sok időm lesz, szóval ezt igyekszem tanulásra fordítani: jó lenne számviteli tudásom frissíteni, kicsit angolozni (mindent angolul nézek, angol felirattal, de néhány nyelvtanfeladat rám férne), programozni (mert érdekel), meg valamit kezdenem kellene a német nyelvvel is, de az örök mumus.

A fentieken kívül pedig továbbra is sokat találkozom a barátaimmal, járok táncra, kevesebb szénhidrátot eszem, kölcsönmacska gyalogol át rajtam éjjel, és szerelmes vagyok már 9 hónapja.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr965160084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_135022 2010.01.15. 17:50:20

" aki nem öl embereket, ellenben ágyba hozza a kávét" - én azért itt már gyanakodnék, de te tudod. ( khm... akkor a fehérvári sötét napokról továbbra is kuss van. ) :D sok sikert a tervekhez.

Ismeretlen_119215 2010.01.16. 12:49:45

hah, sötét titkok :)

Zubeldia · http://www.bizonytalansag.blogspot.com 2010.01.26. 23:55:03

Szia AnnGel! Milyen sorozatokat ajánlanál? Nekem is bejött a Dexter. Most a Drót-ot nézem, ez most a kenyerem nekem. Egy sorozat függő (mindig az ajánlások jöttek be inkább, a véletlen rátalálások nem annyira, a sorozatokra gondolok)

Ismeretlen_119215 2010.01.28. 13:34:31

Hát, alapban mini-vígjáték sorozat (20 perces) függő vagyok South Park, Family Guy, American Dad How I Met Your Mother: vidám baráti társaságos Office: vicces, nemis, inkább kínos áldokumentumfilm egy amerikai/angol multicég mindennapjairól Big Bang Theory: kockák és nördök minden mennyiségben Better Off Ted: szintén multiról, de nem áldokfilm, nagyon ajánlom. Nem vígjáték kategóriából régebben Heroest néztem, aztán ott van a Carnivale is, Firefly az kultikus és kötelező (űrcowboy-os, sokszor vicces, mégis komoly, nameg kliséket felrúgó). Több most hirtelen nem jut az eszembe

Ismeretlen_119215 2010.01.29. 08:45:26

és a Dead Like Me-t ki is hagytam :)
süti beállítások módosítása